Barion Pixel
Skip to content

Rendezvényszervező, tréner, esetleg tanácsadó vagy? Ráadásul WordPress weboldallal?

8 hónapja

860 szó

Van számodra egy hasznos bővítményem…

Vannak esetek, amikor csak néhány terméket vagy szolgáltatást szeretnél eladni a weboldaladon. Ekkor egy komplett webáruház indítása túlzás lenne. Egyrészt túl sok munkát jelentene elkészíteni, másrészt a felhasználói élmény is csorbulna. Hiszen vevőként minek menjek végig a Kínálat » Kosár » Kassza folyamaton, ha csak egyetlen terméket akarok megvenni?

Tipikusan ilyen esetek a következők:

  • Rendezvényeket szervezel és ezekre részvételi jogot értékesítesz
  • Tanácsadó vagy, aki szeretné, hogy a vevői előre fizessenek a tanácsadásért
  • Írtál egy könyvet és szeretnéd értékesíteni a WordPress oldaladon keresztül, saját kiadásban
  • Tréner vagy, aki egy landing page végén szeretné értékesíteni a férőhelyeket a következő tanfolyamára

Az elmúlt 1 évben folyamatosan fejlesztettem egy WordPress bővítményt, amely pontosan a fentebb felsorolt célközönségnek készült. Mégpedig azzal a céllal, hogy minél jobban automatizálja az eladásaikat.

Checkout Charlie beta logo

Ez a bővítmény a Checkout Charlie nevet kapta és jelenleg a béta teszt fázisában tart. Ez azt jelenti, hogy amíg nem érjük el vele az 1.0 verziót (ez valószínűleg 2020. októberében fog bekövetkezni), addig ingyenesen használhatod, cserébe az őszinte véleményedért.

Rendkívüli közlemény

A koronavírus miatti krízishelyzet, mivel rendkívül érzékenyen érintette a rendezvénypiacot, úgy döntöttünk, hogy a válsághelyzet utáni harmadik hónap végéig mindenkinek ingyenessé tesszük a Checkout Charlie használatát. Erről bővebben a Charlie honlapján olvashatsz.

Szeretnéd kipróbálni a Checkout Charlie-t? Csatlakozz a béta teszthez itt:


Hogyan automatizálja az értékesítésemet a Checkout Charlie?

Először nézzük meg, mi az, ami miatt létrejött a Charlie – és amiből már egy ideje nagyon elegünk volt. Ez pedig…

A hagyományos módszer… 🙁

A hagyományos értékesítési folyamat a tanácsadóknál, trénereknél, rendezvényszervezőknél gyakran tipikusan így néz ki:

Hagyományos módszerekkel az értékesítés rengeteg stresszel jár
  1. Vevő értesül a szolgáltatásról valamilyen felületen
  2. Kitölt egy űrlapot, ír egy emailt vagy telefonál
  3. Eladó felveszi a rendelést és beírja a Vevőt a megfelelő helyre (pl. a résztvevők névsorába)
  4. Ezután Eladó kiállít egy számlát a Vevő részére
  5. Vevő elutalja a pénzt
  6. Az utalás tényét az Eladó leellenőrzi, majd véglegesíti a foglalást
  7. Ha el nem felejti, akkor az Eladó beírja a Vevő adatait egy Excel táblába is, hogy később meglegyenek (bár ez nem minden esetben felel meg a GDPR szabályainak)

Azaz neked, mint Eladónak egy csomó dolgot végig kell csinálnod manuálisan vagy pedig kiszervezned drága pénzért


Hogyan válik mindez egyszerűbbé a Checkout Charlie használatával? 🙂

Checkout Charlie beta logo

Ha a Checkout Charlie értékesítés automatizáló WordPress-bővítményt használod, akkor ez a folyamat rendkívül leegyszerűsödik:

  1. Vevő értesül a szolgáltatásról valamilyen felületen.
  2. Eljut az értékesítési oldaladra, aminek a végén ott van a Checkout Charlie űrlapja.
  3. Kitölti az űrlapot, amely egyben bankkártyás fizetési felület is (de működik a rendszer átutalásos fizetésekkel is, csak akkor nem 100%-ig automata).
  4. A fizetés sikerességéről a következő weblapon (köszönet oldal) tájékoztatjuk a Charlie segítségével. Innen akár már le is töltheti a számlát.
  5. A köszönet oldal tartalmát pedig email-ben is elküldi a Charlie a Vevőnek.

Észrevetted? Ez utóbbi folyamatban nem volt benne, hogy Neked, mint eladónak mit kell tenned… Mert minden automatikusan történt a Te oldaladon!

A vevőt – amennyiben a hozzájárulását adta – a Charlie automatikusan feliratkoztatja egy email listára is. Így a későbbiekben kapcsolatban maradhatsz vele, könnyebben elérheted az üzeneteiddel.

És hogy a történet kerek legyen, az egész GDPR-kompatibilisen történik, hiszen a vevőnek feliratkozás előtt el kell fogadnia az adatkezelési szabályzatodat.

Szeretnéd kipróbálni a Checkout Charlie-t? Csatlakozz a béta teszthez itt:


Láthatom a Charlie-t valahol használat közben is?

Igen, például mi már ezt használjuk a Tervezz sikeres weboldalt könyv értékesítéséhez.

Másik példa a Charisma Centrum oldala, ahol már hónapok óta használjuk a Charlie-t és több száz megrendelést bonyolítottunk már le a segítségével.

Próbáld ki Te is teljesen ingyen! És ha már megtörtént, várjuk a véleményedet itt kommentben, vagy a checkoutcharlie.com oldalon.

Szerző: Domonkos Ervin

Domonkos Ervin

WordPress és kisvállalati UX szakértő 10 éves szakmai tapasztalattal. A WordPress Szeged meetupok szervezője, a Codeable.io büszke tagja és a Tervezz sikeres weboldalt című könyv szerzője.

Egy válasz erre: “Rendezvényszervező, tréner, esetleg tanácsadó vagy? Ráadásul WordPress weboldallal?”

  1. A koronavírus miatti krízishelyzet, mivel rendkívül érzékenyen érintette a rendezvénypiacot, úgy döntöttünk, hogy a válsághelyzet utáni harmadik hónap végéig mindenkinek ingyenessé tesszük a Checkout Charlie használatát. Erről bővebben a Charlie honlapján olvashatsz.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük